23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Storcentre byder på underholdning i efterårsferien

I storcentrene bliver der i uge 42 inviteret til halloweensjov, ballonkunster og besøg i Bamses hus.

Børnefamilierne skal have aktiviteter og underholdning, mens de shopper, ellers handler de på nettet i stedet. Det skriver Politiken.

Louise Byg Kongsholm, direktør i trendvirksomheden PEJ-gruppen, fortæller, at storcentrene gerne vil se sig selv som et underholdningsalternativ til biografen, Tivoli eller Lalandia. Centermanager i Field's Lotte Eiskjær Andersen fortæller, at de begynder at planlægge næste års efterårsferie, så snart efterårsferien er forbi.

Deres undersøgelser viser, at 97% af de besøgende i Field’s køber noget i centerets butikker, så satsningen på underholdning kan godt betale sig.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web02