23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunder kritiserer Helsingør som handelsby

En ny undersøgelse baseret på kundeinterviews viser, at Helsingørs lokale kunder ikke er tilfredse med byens åbningstider og service.

Sammenlignet med andre danske handelsbyer er tilfredsheden blandt de lokale kunder meget lavere. Det skriver Helsingør Dagblad.





John Brødbæk, formand for Cityforeningen i Helsingør og selv butiksindehaver i Helsingør, mener, at butikkerne gør alt hvad de kan.





Han pointerer samtidig, at de koncernejede butikker tilbyder kurser om kundeservice til deres medarbejdere. I undersøgelsen er Helsingør nummer 22 ud af 24 handelsbyer. Vejle ligger i top i undersøgelsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125