23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Storcentre satser på kulturen

Kulturoplevelser er blevet et nyt konkurrenceparameter for storcentrene i kampen om kunderne.

Konkurrencen foregår ikke så meget storcentrene imellem, men drejer sig i højere grad om at lokke folk væk fra computeren og nethandlen og ud i de fysiske butikker, skriver Berlingske.

Direktør fra Rødovre Centrum Jesper Andreasen fortæller således, at hvis man bygger kultur ind som en del af oplevelsen i storcentret, er der flere, der kombinerer indkøb med familieudflugt.

Marketingsdirektør i Rødovre Centrum Charlotte Andersen peger desuden på, at kundeanalyser viser, at aktiviteterne er en væsentlig årsag til, at kunderne dukker op.

Derfor prøver man også at favne bredt med tilbuddet - som dog mest henvender sig til børnefamilier.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.123