23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny kampagne skal kapre nye kunder til brillekæde

”Nyd synet” hedder Profil Optiks nye strategi

Lav pris er ikke længere det vigtigste for Profil Optik, der nu går i offensiven med en ny markedsføringstrategi. Det skriver Markedsføring i sit nyhedsbrev.

– Tilbuds-kommunikation alene dur ikke på den lange bane. Der er ingen fornuftig positionering her. Vi vil fortælle kunderne, at vi er mere end en kæde med billige produkter, siger Pia Huusfelt, adm. direktør for Profil Optik til Markedsføring.

Kampagnen består af to film, nye postere og web-kommunikation.

– Vi vil positionere fagligheden ved at fortælle, at gode briller er håndarbejde, og ved at investere tungt i synstest-teknologi og medarbejderne. De store investeringer sker hen over året. Vores fortælling om det gode håndværk er i luften nu.

Originalartikel:

http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03