23948sdkhjf

Ny kampagne skal kapre nye kunder til brillekæde

”Nyd synet” hedder Profil Optiks nye strategi
Lav pris er ikke længere det vigtigste for Profil Optik, der nu går i offensiven med en ny markedsføringstrategi. Det skriver Markedsføring i sit nyhedsbrev.

– Tilbuds-kommunikation alene dur ikke på den lange bane. Der er ingen fornuftig positionering her. Vi vil fortælle kunderne, at vi er mere end en kæde med billige produkter, siger Pia Huusfelt, adm. direktør for Profil Optik til Markedsføring.

Kampagnen består af to film, nye postere og web-kommunikation.

– Vi vil positionere fagligheden ved at fortælle, at gode briller er håndarbejde, og ved at investere tungt i synstest-teknologi og medarbejderne. De store investeringer sker hen over året. Vores fortælling om det gode håndværk er i luften nu.

Originalartikel: http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063