23948sdkhjf

B&O har fået fat på de unge

Bang & Olufsen har haft det svært det sidste stykke tid.
Men med deres nye produkter i B&O Play, som er målrettet de unge forbrugere, går de en lysere tid i møde, skriver Jyllands-Posten.

B&O Play er vokset med 41 pct. i 3. kvartal af årsregnskabet og er på vej i en lang række nye lande.

Direktør for B&O Play Henrik Taudorf Lorensen siger, at B&O Play gør op med den nuværende trend med, at man afspiller musik på sin telefon eller computer, når man er på farten.

Deres nye produkter er for dem, der går op i kvaliteten af den musik, man får med sig, samt hvordan lyden gengives.

B&O Play har etableret sig på markeder i Kina, USA, Norden, Storbritannien og Tyskland.

De planlægger at indtage markeder i Mellemøsten, Rusland, Polen og Tjekkiet også.
Læs mere om: B&O
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266