23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilka vil ind i kampen om e-bøger

Varehusets onlineportal har planer om at sende flere tusinde e-bøger ud på markedet i løbet af 2015.

Mens salget af den trykte roman er mere eller mindre stagneret, drøner salget af e-bøger frem, viser Forlæggerforenin-gens Årsstatistik for 2014, og nu vil Dansk Supermarked være med.

Det skriver Dansk Handelblad i sit nyhedsbrev.

Dagligvarekoncernen vil sælge e-bøger via bilka.dk, og her bliver prisen et vigtigt konkurrenceparameter.

- I dag kan man købe trykte bøger og lydbøger på bilka.dk. Vi har gennem flere år overvåget udviklingen på det digitale marked. Efterspørgslen på e-bøger er steget, og det er en af årsagerne til, at vi også sætter ind her, siger produkt-chef på bøger i Dansk Supermarked, Mette Nielsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web01