23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Det går godt for PWT Group

PWT Group er lige nu er en af de største kommercielle succeser i den danske tøjbranche.

Koncernen opnåede en omsætning på 832 millioner kroner i regnskabsåret 2012/13 og på 853 millioner kroner sidste regnskabsår, og de gode takter ser ud til at fortsætte, skriver magasinet Tøj.

PWT Group står selv for hele værdikæden - fra design over produktion til salg gennem egne kæder - blandt andet Wagner og Tøj Eksperten.

Ifølge administrerende direktør Ole Koch handler det om at have stærke brands, der kan forhandles i hele verden, og nogle distributionskanaler at sælge dem igennem.

I 2014 købte PWT Group Junk de Luxe, og dermed dækker virksomheden alle mandlige forbrugere fra 15 til 65+.

Mærket skal dog kun forhandles i de butikker, hvor man skønner, der er kunder til det.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109