23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lavprislinje blev en uventet succes

Vordingborg Køkkenet har haft stor succes med sin serie af lavpriskøkkener.

Hjalmar Hansen, der er adm. direktør for Vordingborg Køkkenet, siger, at køkkenproducenten har været med til at ændre køkkenbranchen.

Da den nye serie, Vordingborg Urban, blev lanceret i 2013 endte det i en priskrig med konkurrenterne Kvik, Designa og HTH Gør det selv-køkkener, skriver Dagbladet Køge.

Ifølge Hjalmar Hansen har Vordingborgs lavpriskøkkener været en øjenåbner for mange af konkurrenterne.

Det skyldes, at der ikke var mange, der troede, at det kunne lade sig gøre at sælge så gode køkkener så billigt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web04