23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk Supermarked vil konkurrere internationalt

Et nyt it-system skal gøre det lettere at have et bredt varesortiment på koncernens websites.

Danskerne grænsehandler i stor stil på nettet, men sådan behøver det ifølge Dansk Supermarkedscdirektør for e-handel, Kenneth Nielsen, ikke at være.

Han siger til Børsen, at danskerne ikke nødvendigvis finder bedre priser i de udenlandske butikker, men at udvalget har stor betydning.

Et nyt it-system, Product Information Management, forkortet PIM, betyder, at der ikke længere skal bruges store mængder af mandetimer for at taste en ny vare ind i systemet.

Det kan nemlig finde data, hvor de findes i forvejen.

Når Dansk Supermarked har både varer fra Bilka, Føtex og wupti.com, forventer Kenneth Nielsen, at koncernen kan holde en del af den danske nethandel i Danmark.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|