23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tænk: Priserne hos Elgiganten svinger

Forbrugerrådet kritiserer Elgigantens markedsføring.

Markedsføringen bliver karakteriseret som et absurd tilbudscirkus, skriver Jyllands-Posten.

Priserne hos Elgiganten går således op og ned med faste intervaller.

Jakob Steenstrup, der er jurist hos Forbrugerrådet Tænk, siger i den forbindelse, at "det virker, som om nogle af priserne er på systematisk karruseltur i Elgiganten."

Eksempelvis har Philips tv-modellen 50PFT4509 været på tilbud otte gange på ni måneder.

Det gør det svært at gennemskue, hvad der er den reelle normalpris.

Lektor i markedsføringsret på CBS Jan Trzaskowski siger, at det vil være oplagt at prøve sagen ved domstolene.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095|instance-web01