23948sdkhjf

43 procent siger Nej Tak

Trykte reklamer når igen ud til flere danskere, når væksten i FK Distributions omdiskuterede NejTak+-ordning fortsætter i høj takt
NejTak+, den privatejede ordning der tilbyder danskerne selv at vælge deres tilbudsaviser, har nu rundet 440.000 tilsluttede husstande, skriver Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev.
.
Tilgangen i første halvdel af 2015 har ifølge en netop offentliggjort halvårsrapport fra børsnoterede North Media, der ejer tilbudsavis-omdeleren FK Distribution, været på over 140.000 husstande.

Det er mere end væksten i den fælles brancheordning Nej tak, som i år har fået tilslutning fra yderligere knap 100.000 husstande til og med 2. august, så der nu er 1.164.000, der ikke vil have alle de husstandsomdelte reklamer - svarende til knap 43 pct. af samtlige 2,7 mio. postkasser i landet.

Originalartikel: http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/8/11/4...



Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093