23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Prisen er vigtig ved køb af økologi

Hver tredje putter økologi i kurven ved hvert eller hvert anden indkøb. 15 pct. køber aldrig eller sjældent økologiske varer

Frugt og grønt er den mest populære vare blandt de forbrugere, der køber økologi, skriver Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev.

Således køber otte ud af ti af disse frugt og grønt med det røde Ø-mærke.

Det viser en kundeundersøgelse som Kundepanelet har foretaget for Dansk Handelsblad via Tilbudsugen.dk.

Over halvdelen af forbrugerne angiver, at prisen har stor betydning for, om de vælger et økologisk produkt.

Pris og kvalitet skal hænge sammen.

Kun knap fire ud af ti mener, at prisen har mindre betydning.

For dem er det bevidstheden om den økologiske levemåde, der tæller.

Originalartikel:

http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/9/23/p...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.046|instance-web04