23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netsupermarked vil sælge firmafrokoster

Osuma.dk udvider med en abonnementsordning med madpakker til virksomheder

Onlinesupermarkedet Osuma.dk lancerede i foråret et nyt tiltag. "Letfrokost" hedder lanceringen, der er ifølge Dansk Handelsblads nyhedsbrev en abonnementsordning på frokost til virksomheder.

Adm. dir. i Osuma, Steen Trier, vil ikke sætte præcise tal på, hvor mange der i dag benytter sig af ordningen, men han er ikke i tvivl om, at der er et marked.

- Vi lagde "Letfrokost" på vores side som endnu et tilbud til vores kunder, og lod alene mund til øre-metoden reklamere for os. Vi ville i første omgang teste, om der overhovedet var et marked for sådan en ordning, siger Steen Trier.

Kunderne kan i dag vælge mellem tre ordninger: En almindelig frokost, en økologisk og en grøn.

- Men det ændrer vi nok, da den almindelige frokost er langt den mest populære, siger Steen Trier.

Originalartikel:

http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/9/30/n...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.142