Når det er færdigt 1. december, overgår apoteksudsalget til at blive en filial af Jernbaneapoteket i Sønderborg, skriver JydskeVestkysten.
Dermed skal kunderne ikke længere vente på at få bestilte leverancer af receptpligtig medicin fra apoteket i Sønderborg.
Annonce- Fremover kan man gå direkte ind i filialen i Augustenborg og få sin medicin med det samme, siger apoteker Anna Grethe Finmand.
AnnonceHun forventer, at de nye fuldblods apotek vil øge omsætningen i 2017, når NaturErhvervsstyrelsen flytter til Augustenborg.
Annonce