23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Eccoforhandler: Fornuftige sko er blevet street

Ecco har fra starten af haft fokus på hensynet til komfort for fødder og krop.

Det gik måske ud over salget til den yngre generation, skriver Horsens Posten.

Men det er skovirksomheden kommet efter de seneste år, siger butikschef i Ecco Horsens, Bo Hansen.

- Ecco er blevet et brand, der er blevet meget mere ungt. De unge synes i dag, at det er smart at gå i Ecco, siger han. Han har netop rundet de ti år som butikschef i skobutikken på Torvet i Horsens.

Bo Hansen siger, at det er blevet sværere at samle folk på Torvet.

Han opfordrer både cityforeningen og kommunen til at fokusere mere på Torvets udvikling.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078