23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Sønderborg har sat ny kurs

En personlig shopper er noget af det, de fysiske butikker kan tilbyde i forhold til nethandel.

Det er stadig 90 ud af 100 kroner, der forbruges i fysiske butikker, siger Dorte Wimmer, som er ekspert i detailhandel hos Retail Institute Scandinavia, til Sønderborg Ugeavis.

Butikkerne kan nemlig tilbyde kunderne god service og sætte kunden i centrum, og det er noget især den yngre generation sætter pris på.

- Især de unge vil gerne have fornemmelsen af at være noget særligt, siger Dorte Wimmer.

Butikkerne kan udnytte dette ved at afholde arrangementer for udvalgte eller ved at holde åbent uden for den normale åbningstid.

Change i Perlegade i Sønderborg er en af de butikker, der benytter sig af trenden, og her tilbyder man kunderne en personlig shopper.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04