23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Samlemærker flytter millioner

De danske dagligvarekæder tjener gode penge på de populære samlemærker og børnekort.

Coop Danmark har ifølge Thisted Posten tidligere være skeptisk over for konceptet.

Koncernen har dog set sig nødsaget til at tilbyde samlemærker, da det har så stor succes, fortæller informationsdirektør hos Coop Danmark, Jens Juul Nielsen.

Det er derfor muligt at få samlemærker i SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, LokalBrugsen og Kvickly.

Samlemærkerne udløser en rabat ved køb af glas og karafler fra Spiegelau.

Kilder i branchen vurderer, at omsætningen kan øges med et par procent.

Det kan blive til mange penge, da en dagligvarekæde som SuperBrugsen årligt omsætter for 14 milliarder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|