23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fødevarer er blevet en del af Black Friday-ræset

Black Friday har hidtil haft fokus på nonfood-varer
















Traditionelt har Black Friday været præget af tilbud på langvarige forbrugsgoder som eksempelvis tøj og elektronik. I år viser en ny opgørelse fra shopping-app’en eTilbudsavis, at Black Friday nu også har fundet vej til dagligvarehandlen, hvor det bugner med specielle Black Friday-tilbud. - Vi har altid haft mange Black Friday-tilbud på for eksempel elektronik, men vi kan se, at forbrugerne også tager godt imod de utraditionelle tilbud på dagligvarer, siger Christian Birch, medstifter af eTilbudsavis-app. Black Friday bliver kun større i Danmark fremover, lyder forventningen fra shopping-app'en, baseret på udviklingen fra 2014 til 2015, hvor tilbudsmængden generelt er steget markant og nu også gælder dagligvarer.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109