23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk luksusmode rulles ud i Asien

Modehuset Birger Christensen har en ny, international strategi.

Pelsbrandet skal markedsføres i særligt Asien med fokus på pelse til købedygtige forbrugere, skriver Jyllands-Posten.

Man har som led i den internationale strategi hyret Henrik Spandet-Møller som international direktør.

Han siger, at han vil fokusere på at udvikle Birger Christensens brand, som man har set det i parfume-, tøj- og smykkebranchen.

Henrik Spandet-Møller vurderer, at Kina bliver det helt store marked i Birger Christensens satsning. '

Birger Christensen har åbnet et showroom i Kina, og der åbner også snart en butik i Beijing.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web01