23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B&O vil åbne 200 nye salgssteder

Den danske koncern vil udnytte forbrugernes interesse med en storsatsning i Sydkorea.












B&O vil have 200 nye salgssteder i Sydkorea om tre år. Det skriver Børsen med henvisning til Korea Times. Årsagen til den voldsomme udvidelse skulle dels være den store interesse de, sydkoreanske forbrugere viser for det danske firmas produkter, dels at sydkoreanerne både har penge til at købe B&O's dyre produkter og det lidt billigere B&O-Play-brand. Omfanget af udvidelsesplanen bliver godt illustreret ved et kig i B&O's seneste årsrapport. Der fremgår det, at B&O Play-produkter blev solgt via 582 tredjepartsforhandlere rundt om i verden. Storsatsningen i Sydkorea afføder også spekulationer om, hvorvidt det hænger sammen med LG og Samsung, der – på rygteplan - er blandt bejlerne til B&O.
BREAKING
{{ article.headline }}
1.2