23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Prisundersøgelse skal hjælpe Lidl til større butikker

Discountkæden Lidl har fået analysevirksomheden Epinion til at lave en meget selektiv prissammenligning.














http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/12/11/...

Undersøgelsen måler ifølge Dansk Handelsblad kæden op mod de to mest udbredte koncepter i udkantsdanmarks små byer, Min Købmand og Dagli'Brugsen. Lidl kommer ud som en klar vinder med en kurv, som er betydeligt billigere end i nærbutikkerne, der har en helt anden omkostningssstruktur. Discountkæden benytter undersøgelsen til at argumentere for større butikker, skriver avisen. Læs mere på dhblad.dk: (kræver abonnement)
BREAKING
{{ article.headline }}
0.111