23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

House of Amber ser stort potentiale i Mellemøsten

Ravvirksomheden House of Amber er nu klar til at udvide i Mellemøsten efter de seneste års massive satsning i Kina.

Den 7. december åbnede House of Amber en ny butik i Dubai. Det skriver Børsen.

Lars Bladt, medejer og direktør hos House of Amber, siger, at selskabet satser stærkt på, at man har en helt ny kundegruppe i Mellemøsten.

House of Amber har i dag butikker i Danmark, Kina, USA og Sverige. Selskabet skiftede i 2014 strategi fra kun at fokusere på vækst i Kina til også at nå den primære målgruppe, kinesere, uden for Kinas grænser.

Satsningen i Dubai går dog også efter lokale forbrugere, lyder det fra direktør Lars Bladt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078