23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nye samlemærker i Dansk Supermarked

Dagligvarekoncernen indleder en ny loyalitetskampagne.

Når Bilka, Føtex og Salling indleder en ny loyalitetskampagne den 9. januar 2016, kan der samles mærker til blandt andet blodtryksmålere, analysevægte, håndklæder og massageapparater, skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.

Det er Dansk Supermarkeds 13. loyalitetskampagne, og produkterne kommer fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal.

- Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe, siger Jakob Nørgaard, der er indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.127