23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Servicestationer serverer oplevelser

Kunderne vil have bedre kvalitet.

Bilisterne vil i dag have kvalitet, når de tanker op på en servicestation, skriver Nordjyske Stiftstidende.

Forbrugerekspert fra Retail Institute Scandinavia Mai Thomsen siger til avisen, at ”kaffe er den lille forkælelse i hverdagen, som vi alle har råd til at betale”.

-Vi går i stigende grad efter conveniencevarer, som skal passe ind i en travl hverdag på farten, men som også være kvalitet, siger Mai Thomsen.

Hun mener, at servicestationerne, der har mistet deres dagligvaresalg til discountbutikkerne, i fremtiden i højere grad vil satse på convenience, kvalitetsmad og oplevelser.

Servicestationerne kan også blive afhentningssted for e-pakker eller fødevarer, som købes over nettet.

-Det kan være med en " drive through"-tilbygning, som vi kender det fra McDonald's eller Lagkagehuset, hvor man som bilist kommer og henter varerne, siger hun.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141