23948sdkhjf

Servicestationer serverer oplevelser

Kunderne vil have bedre kvalitet.
Bilisterne vil i dag have kvalitet, når de tanker op på en servicestation, skriver Nordjyske Stiftstidende.

Forbrugerekspert fra Retail Institute Scandinavia Mai Thomsen siger til avisen, at ”kaffe er den lille forkælelse i hverdagen, som vi alle har råd til at betale”.

-Vi går i stigende grad efter conveniencevarer, som skal passe ind i en travl hverdag på farten, men som også være kvalitet, siger Mai Thomsen.

Hun mener, at servicestationerne, der har mistet deres dagligvaresalg til discountbutikkerne, i fremtiden i højere grad vil satse på convenience, kvalitetsmad og oplevelser.

Servicestationerne kan også blive afhentningssted for e-pakker eller fødevarer, som købes over nettet.

-Det kan være med en " drive through"-tilbygning, som vi kender det fra McDonald's eller Lagkagehuset, hvor man som bilist kommer og henter varerne, siger hun.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14