23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Sådan får Søstrene Grene overblik over sine 740.000 følgere

Søstrene Grene har knap 500.000 følgere på Facebook og godt 240.000 følgere på Instagram. En opdatering kan få op mod 30.000 kommentarer.

Når Søstrene Grene poster en konkurrence en konkurrence på Facebook kan der komme op mod 30.000 kommentarer. Virksomheden bruger værktøj fra dansk-bulgarske Komfo til at overvåge siderne, fortæller Børsen.

- Hele vores DNA er centreret omkring at skabe positive oplevelser. Hvis der er tilfælde, hvor vi ikke har leveret optimalt, så giver værktøjet mulighed for, at vi kan tage hånd om det. På den måde kan vi være mere proaktive, siger Mads Jensen, der er international marketingchef hos Søstrene Grene.

Overvågningsværktøjet gør det muligt desuden at opfange negative blogindlæg, og på den måde kan virksomheden reagere over for kunder, der føler sig dårligt behandlet.

- I flere tilfælde har vi set, at bloggerne bagefter har været inde og lave et revideret indlæg og skrive, at det er god stil, at de blev ringet op, og at vi har fået en god snak, fortæller Mads Jensen.

Orginalartikler:

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/...

og

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01