23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny Osuma-direktør kigger på kundens rejse

Netsupermarkedet arbejder sig frem mod sort bundlinje

Osumas nye direktør Carsten Pahlke vil ahve fokus på kundeoplevelse og intelligent markedsføring, skriver Dansk Handelsblad.





Han satser på, at hans indsats vil føre netsupermarkedet frem mod det famøse nul på bundlinjen, som også han forgænger Steen Trier forsøgte.





– Jeg kender endnu ikke det præcise resultat for 2015, men det har taget længere tid at nå det famøse nul, end vi havde satset på. Men det er ambitionen at nå det i 2016, og det skal en optimeret distributionsform gøre sit til sammen med andre tiltag som blandt andet en øget, intelligent markedsføring og en bedre oplevelse for kunden på hele rejsen, siger Carsten Pahlke.





Læs mere på dhblad.dk:



http://dhblad.dk/ny-osuma-direktoer-oege...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.141