23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kvickly vil konkurrere med specialbutikkerne

Kvickly tester et nyt nonfood-koncept, hvor indkøbsoplevelsen skal være som i en god tøjbutik.

I Albertslund tester Kvickly for øjeblikket et nyt nonfood-koncept, der skal konkurrere med specialbutikker på blandt andet tekstil og gastronomi, fortæller Butikslederen.

- Vi ønsker at give kunden samme vareoplevelse og tilsvarende kvaliteter som i en god tøjbutik. Fordelen ved at købe varen i Kvickly er en lavere pris, siger Jan Adolfsen, der er direktør for Coop Nonfood.

Fokus er på indretningen af butikken og på basisvarer og impulskøb.

Elektronik, musik og underholdning er ikke en del af det nye koncept, eftersom dette salg i høj grad er erobret af netbutikker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|instance-web03