23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Selfie-kampagne skal lokke elever til byggecentrene

Landsdækkende rekrutteringskampagne skal vise de unge, at det ikke er støvet at arbejde i et byggecenter.

Torsdag d. 4. februar skydes en ny rekrutteringskampagne i gang, der skal sikre, at landets bedste elever vælger en karriere i et byggecenter.

Landets byggecentre efterspørger hvert år flere tusinde elever, og ny kampagne med fokus på elevernes egne oplevelser af arbejdet skal sikre, at branchen tiltrækker de bedste.

- Vi ved fra tidligere, at unge generelt har et lidt støvet billede af byggecentre, men at de som kender os ikke kan genkende det billede. Derfor har vi valgt at tage udgangspunkt i vores elever – hvordan ser deres hverdag ud, hvad er deres håb og drømme. Faktisk er deres selfies af hverdagen et af de vigtigste elementer overhovedet, fordi de giver et ærligt indblik i livet som ansat i et byggecenter, siger Palle Thomsen, der er administrerende direktør i brancheforeningen Danske Byggecentre.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03