23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Butikker glemmer e-handel

Branchen er ved at ændre sig, men det er ikke alle, der følger med, mener e-handels- og marketingsdirektør for Sanistål.

Mange virksomheder tænker stadig ikke e-handel med i deres strategi og forretningsplan, og det er en stor fejl, mener e-handels- og marketingsdirektør for Sanistål, Claus Ejlertsen.

Det skriver Jyllands-Posten.

- Det er måske ikke alle, som tager e-handel helt alvorligt, fordi man har en velfungerende forretning, salgsorganisation og et godt produkt. Men man hører alle de her skrækhistorier - Blockbuster er et meget kendt eksempel - hvor branchen lige pludselig ændrer sig fra den ene dag til den anden. E-handel i dag er ikke bare en webshop. E-handel er typisk et led i en større digitaliseringsproces, siger han til Jyllands Posten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.119|instance-web01