23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De unge snakker på de sociale medier

Markedsundersøgelser af unge mellem 13 og 25 år fungerer bedst via de sociale medier.

De unge kommunikerer på Facebook, Snapchat, Instagram og andre sociale medier, viser en undersøgelse, som analysevirksomheden Kundepanelet.dk har foretaget via Ungdomspanelet, som Kundepanelet.dk netop har oprettet.

Det fortæller Dansk Handelsblad.

– De unge er en meget interessant målgruppe med højt forbrug i en række kategorier, og derudover er de fremtidens forbrugere. Det er derfor yderst vigtigt for producenterne at få input fra de unge, siger direktør for Kundepanelet.dk, Claus Nykjær.

Ungdomspanelet har som en indledning gennemført en analyse, der viser hvilke digitale platforme de unge egentlig anvender.

Analysen viser at godt 96 pct. er på Facebook mindst tre gange om ugen. Snapchat ligger også højt på listen over brugte platforme med næsten 85 pct. og Instagram lander på en tredjeplads med 59 pct.

Læs mere om analysen på dhblad.dk:

http://dhblad.dk/de-unge-snakker-paa-de-...

BREAKING
{{ article.headline }}
0.112|