23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nethandel skaber trafik i butikken

Kunden køber ekstra varer, når hun henter pakken i butikken.

Handlen på nettet er stigende, men når kunderne henter deres varer i den fysiske butik – enten fordi butikken har click and collect eller fordi butikken fungerer som afhentningssted for en pakkedistributør – køber kunden ofte lidt med fra butikken.

Den internationale konsulentvirksomhed Cognizan har ifølge FDIH undersøgt, hvor mange danskere, der køber ekstra i den fysiske butik, når de henter varer, som er købt på butikkens hjemmeside. Det gælder flere end halvdelen.

FDIHs tal viser, at der også sker en vækst i antallet af selv-hentere, som er kunder, der handler på nettet, men selv henter varen i postbutikker, automater, pakkeshops og selvfølgelig de fysiske butikker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web04