23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Salling slår dørene op efter ombygning

En ny café med strøgudsigt, champagnebar og en ’grøn zone’ med bæredygtige tøjmærker er nogle af nyhederne hos Salling i Aarhus.

Midt i marts bliver dørene efter en opbygning slået op for mere end 20 nye brands og 30 nye butikker i Salling Arhus.

- Vi vil give kunderne nye oaser i stormagasinet, store events og introducere nye, spændende brands. Det er endnu et skridt på vejen i forhold til at folde Salling ud som et oplevelseshus, fortæller direktør Marianne Bedsted.

Håndværkerne er bl.a. i gang med at skabe en ny café oven på den eksisterende Starbucks. Cafeen, der ligger på women’s fashion-etagen, får panoramavinduer mod Strøget.

Herreafdelingen får en ny green zone, der sætter fokus på bæredygtige tøjbrands – såsom Knowledge Cotton Apparel. Afdelingen får også et loungeområde, der blandt andet skal bruges til pop up-arrangementer i weekenderne.

Det øgede fokus på nye brands ses også i stueetagen: Her åbner en helt ny afdeling med eksklusive tasker og accessories i forlængelse af parfume- og lingeriafdelingen – det er mærker som Michael Kors, Kenzo og Karl Lagerfeld.

Sallings midterste indgang fra Strøget bliver lukket og giver plads til en ny negle-, bryn- og champagnebar i forbindelse med Sallings egen frisør.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03