23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Samarbejde med kendisser er lukrativt for modebranchen

Jesper Binzer fra rockgruppen D-A-D har netop lanceret et nyt jeansmærke i samarbejde med et tøjfirma, og den slags virker, siger brancheforening.

Rocksangeren Jesper Binzer fra bandet D-A-D lancerer et jeansmærke i samarbejde med den nordjyske modevirksomhed Fashion Brands Inc., skriver Jyllands Posten.

Den tendens bliver mere og mere udbredt, fortæller kreativ chef As Øland fra brancheforeningen Dansk Mode og Textil.

- Det at få en eller anden musiker til at optræde i noget tøj, som vises frem på Instagram, virker. Mange af dem vises for mange tusinde følgere, og dermed når det ud til en stor skare lynhurtigt. Det nås kun ved at placere dit produkt på de rigtige kendte eller andre, som pludselig er blevet cool, siger As Øland.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|instance-web04