23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Matas vil vinde på omnichannel

Materialelistkæden Matas er en af de danske kæder, der mest målrettet har arbejdet med at udvikle virksomheden til omnichannel.

Nethandel er i dag den store trussel mod de fysiske butikker, og detailhandlens helt store udfordring er at forbinde online salg med indkøbsoplevelsen i den fysiske butik, skriver Dansk Handelsblad.

Det har Matas gjort meget ud af - ikke mindst i kædens nyeåbnede flagshipstore i shoppingcentret Field’s i København.

Den er kædens seneste bud på, hvordan den kan fremtidssikre den fysiske butik i en omnichannel virksomhed:

– Vi tror, at fremtidens vindere i detailhandlen bliver dem, som evner at lave en samlet oplevelse, og som evner at binde online-universet sammen med det fysiske univers, siger Terje List, adm. direktør i Matas.

Læs mere på dhblad.dk:

http://dhblad.dk/matas-vil-paa-vinderkur...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|