23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Butikker tjener penge på kundernes P-bøder

Dårlig stil, mener FDM, der opfordrer kunderne til at klage.

En del supermarkeder og forretninger tjener penge på deres kunders parkeringsafgifter, skriver Lokalavisen Nordsjælland.

FDM kalder det en uskik og mener, ar parkering bør være en facilitet, som forretningerne stiller til rådighed ligesom en indkøbsvogn eller et kundetoilet.

-Man kan godt lave parkering for kunderne uden restriktioner, ved at de for eksempel viser en bon eller på anden måde holdes skadesløse, selvom de får en P-afgift. Sværere er det ikke. Under alle omstændigheder kan vi kun opfordre folk, der har fået en P-afgift, til at klage til forretningen, de har handlet i. Kan butikken ikke se det urimelige i situationen, kan man som kunde altid vælge at lægge sine penge et andet sted fremover, siger Per Alkestrup, der er afdelingschef i FDM.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02