23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B&O Frederikshavn skaber nyt butikskoncept

Bang & Olufsen Frederikshavn skaber et helt nyt butikskoncept med fokus på "den ultimative kundeoplevelse".

Bang & Olufsen Frederikshavn, som er placeret blandt de 50 bedste forhandlere ud af 700 i verden, skyder foråret i gang med en gennemgribende ombygning, fortæller butikken i en pressemeddelelse.

- Vi vil gerne være først med det nyeste og tilbyde vores kunder en helt unik oplevelse, som de ikke umiddelbart kan få andre steder, fortæller indehaver Laust Nielsen.

Den nyindrettede butik skal være et mekka for Bang & Olufsen-entusiaster.

I et såkaldt experience-room vil kunderne kunne få demonstreret Bang & Olufsen produkter, blandt andet Beovision Avant ”85 i samspil med de anmelderroste Beolab 90 højttalere.

- Med det nye oplevelsesrum vil vi kunne give vores kunder en hel unik demonstration af vores produkter, hvor æstetik, design, lyd og billeder går op i en højere enhed, fortæller Laust Nielsen.

Ombygningen af Bang & Olufsen-butikken kommer også til at berøre de to andre butikker, som Laust Nielsen driver under samme tag, nemlig Lyd- og Billed Specialisten og Loewe Gallery Frederikshavn.

Begge butikker vil blive renoveret og nyindrettet, og i Loewe Gallery vil der blandt andet blive indrettet en brugt-afdeling med eksklusive second-hand produkter.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|instance-web02