23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop dropper tv-reklamer

Coop satser på nettet og egne platforme, når kædens nye onlinesupermarked skal markedsføres.

Det bliver ikke via tv-reklamer, at danskerne kommer til at lære Coops nye onlinesupermarked at kende, skriver finans.dk.

- Du kommer ikke til at se vores reklamer i tv i morgen. Du kommer til at se reklamer for Coop.dk Mad på forsiden af irma.dk, forsiden af coop.dk, hvor kundestrømmen er otte gange større end irma.dk, og så på vores fysiske platforme i form af lastbiler, butikker og tilbudsaviser, fortæller Jesper Wacherhausen, som er kommerciel direktør for irma.dk.

Derudover vil markedsføringen ske i de klassiske tilbudsaviser, som Jesper Wacherhausen kalder et "rigtig, rigtig stærkt medie" i forhold til at ramme forbrugerne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|instance-web04