23948sdkhjf

Bilka støtter små fødevareproducenter

Bilka investerer stort i markedsføring af dansk fødevareinnovation. Tjener ikke selv penge på det.
Små fødevareproducenter får gratis adgang til Bilkas 18 hypermarkeder over hele landet - og en stor markedsføringskampagne i ryggen, skriver Århus Onsdag Vest.

I Bilka i Tilst kan kunderne komme ind og møde mange af de små producenter torsdag d. 21. april, hvor der desuden vil bliver uddelt smagsprøver.

- Vi kommer ikke selv til at tjene på initiativet, men vi giver vores kunder en oplevelse, og vi hjælper mad-innovatørerne med at få prøvet deres idéer af overfor en stor gruppe forbrugere. Hvem ved, i fremtiden kan netop deres produkt blive en af vores mest succesfulde varer. Så det her er en investering i fremtiden, både for os og de små producenter, siger Bilka-direktør Mark Nielsen om initiativet.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.105