23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop sætter mål for dagligvarer på nettet

Målet er at have mindst samme markedsandel på nettet som i butikkerne.

Coops salg af dagligvarer på nettet skal nå mindst 38 pct., siger Coops formand til Dansk Handelsblad.

Det er den markedsandel, som dagligvaregiganten har i den fysiske handel.

Coop åbnede for en måned siden et nyt online supermarked mad.coop.dk, der leverer dagligvarer til kunder over hele landet. Den nye forretning er en overbygning i forhold til koncernens hidtidige netbutik, irma.dk, der nu fungerer som en shop-i-shop i det nye netsupermarked.

Læs mere på dhblad.dk: (kræver abonnement)

http://dhblad.dk/coop-saetter-maal-dagli...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.163|instance-web04