23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nyt kundekort skal øge handlen i Kalundborg

Konceptet giver kunderne mulighed for at belønne lokale foreninger.

I sidste uge blev et nyt fælles markedsføringskoncept præsenteret for medlemmerne af Kalundborg Handelsstandsforening, skriver Kalundborg Nyt.

Det omfatter både kundekort, slagtilbud, app og en større indsats fra lokale foreninger, der til gengæld skal modtage økonomisk støtte.

Ifølge Steen Søndergaard fra Lokal-Fordele, som lancerer konceptet, skal der minimum være 30 forretninger med, hvis konceptet skal realiseres.

I praksis vil konceptet fungere sådan, at kunderne ikke selv får bonuspoint ved køb af et tilbud i lokale butikker i Kalundborg. Til gengæld vælger kunderne, hvilken lokal klub eller forening de vil belønne med bonuspointerne fra købet, og disse bliver så omsat til støttekroner.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03