23948sdkhjf

Nyt kundekort skal øge handlen i Kalundborg

Konceptet giver kunderne mulighed for at belønne lokale foreninger.
I sidste uge blev et nyt fælles markedsføringskoncept præsenteret for medlemmerne af Kalundborg Handelsstandsforening, skriver Kalundborg Nyt.

Det omfatter både kundekort, slagtilbud, app og en større indsats fra lokale foreninger, der til gengæld skal modtage økonomisk støtte.

Ifølge Steen Søndergaard fra Lokal-Fordele, som lancerer konceptet, skal der minimum være 30 forretninger med, hvis konceptet skal realiseres.

I praksis vil konceptet fungere sådan, at kunderne ikke selv får bonuspoint ved køb af et tilbud i lokale butikker i Kalundborg. Til gengæld vælger kunderne, hvilken lokal klub eller forening de vil belønne med bonuspointerne fra købet, og disse bliver så omsat til støttekroner.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109