23948sdkhjf

Skønhedskrigen flytter på landet

Matas og Normal har begge kig på mindre byer i kampen om kunderne.
Det går hårdt for sig i kampen om kunderne til blandt andet skønhedsprodukter, og nu agter både Matas og Normal at skrue op for indsatsen uden for de største byer, skriver Jyllands-Posten.

- Vi kigger på, om vi med et differentieret sortiment kan spille en ny rolle i de mindre byer. Matas vil gerne være i stand til sammen med de få andre tilbageværende at holde liv i de små handelssamfund.
Folk kan jo reelt godt lide at komme i de små byer - frem for at altid at skulle til en storby for at købe ind, siger Terje List, der er administrerende direktør for Matas.

På samme måde ønsker Normal at styrke butiksnettet i provinsen.

- Der er masser af muligheder i mindre provinsbyer også for vores koncept. Så det indgår klart i planerne for ekspansion, at vi også skal ud i landet. Samtidig er der selvfølgelig størst kundepotentiale i de allerstørste bysamfund. Så vi kigger i alle retninger, siger Torben Mouritsen, der er administrerende direktør for Normal.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094