23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Rabatkuponer på forlystelser er populære

Dagrofas kunder i Spar, Meny, Kiwi og Min Købmand har modtagetknap 10 mio. kuponer.

9,6 millioner rabatkuponer til populære danske forlystelser.

Så mange gange har kunderne i Dagrofa takket ja til tilbuddet om, at kombinere dagligvareindkøb med rabat på billetten til f.eks. Nordisk Films Biografer, Fårup Sommerland og Den Blå Planet, skriver Dagrofa i en pressemeddelelse.

Uddelingen af kuponerne begyndte i marts.

- Vores satsning på en ny måde at tænke samlekampagne på, har ramt fuldstændig plet og overgår selv vores mest optimistiske forventninger. Det tror jeg kan hænge sammen med, at vi kombinerer dagligvareindkøb med sjove oplevelser, der samler generationer og giver travle familier et pusterum i en hektisk hverdag at se frem til, siger Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus.

’’Sjov på tur-kampagnen’’ fortsætter til den 10. juni.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02