23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Saint Tropez indleder nyt brandkoncept med flagskibsbutik

Butikken ligger i hjertet af København.

Det danske tøjmærke Saint Tropez skal være umiddelbart genkendeligt, lige meget hvor i verden man er.

Det er ideen bag mærkets nye koncept, som blev skudt i gang med åbningen af en ny flagskibsbutik på Købmagergade i København for nylig, skriver Tøj.

- I vores segment er vi klar over, at udtrykket skal være let at aflæse, og det skal være genkendeligt lige meget, om kunden besøger en butik i Danmark eller i Sverige. Det vigtigste er, at kunden får den oplevelse, som kunden forventer, og det skal det nye design hjælpe med, siger Hans-Peter Henriksen, som er direktør for virksomheden.

Han fortæller desuden, at Saint Tropez ikke skal passe til alle kvinder men især henvender sig til aldersgruppen 25-35 år, og at butikkerne skal udstråle en varm, feminin atmosfære.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126|instance-web04