23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Aggressiv kunde fik ansat til at græde - nu siger han undskyld

Rema 1000-købmandens Facebook-opslag blev delt mere end 11.000 gange.

Et Facebook-opslag om en ubehagelig kundeoplevelse skrevet af købmand Rasmus Erlandsen fra Rema 1000 i Hillerød er blevet delt mere end 11.000 gange, skriver sn.dk.

Opslaget, der blev lagt op søndag eftermiddag, handler om en episode, hvor en kunde råbte af en ansat og beskyldte hende for at ville snyde ham.

- Du var nede og handle i min Rema 1000 butk på Milnersvej i Hillerød i dag ved 13-tiden. Du gjorde brug af vores tilbud på proteinboller fra Kohberg som vi havde sat ned til en rund 5'er. Ved kassen var der lidt forvirring omkring betalingen, hvilket hidsede dig så meget op at du følte det nødvendigt at råbe højt af pigen i kassen med alle mulige beskyldninger om bedrageri og fusk ... Du forlader butikken - flere kunder ryster på hovedet. Tilbage í butikken i kasse 1 sidder en grædende pige ... , skriver købmanden blandt andet.

Rasmus Erlandsen afslutter opslaget med at pointere, at han ikke vil finde sig i, at hans ansatte bliver behandlet på den måde, og den holdning skabte sympati på sociale medier, hvor opslaget gik viralt.

Mandag kunne Rasmus Erlandsen så fortælle, at kunden var fundet, og at han har sagt undskyld til den ansatte.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|