23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danske Spil får kritik for slogan

Sloganet ”Til glæde og til gavn” forbindes med velgørenhed.

Danske Spil A/S vildleder forbrugerne med sit slogan ”Til glæde og til gavn”, vurderer Forbrugerombudsmanden, som har bedt spiludbyderen om at præcisere sloganet, hvis det fremover vil bruge det i sin markedsføring af spil.

Spiludbyderen skal blandt andet gøre opmærksom på, at overskuddet går til staten og ikke til udlodningsmidlerne.

Danske Spil-koncernen har i de seneste 10 år brugt sloganet ”Til glæde og til gavn”, og har nu bekræftet over for ombudsmanden, at sloganet fremover vil blive brugt, så det ikke vildleder forbrugerne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|