23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Facebook-kampagne skal styrke Q8 i kampen om conveniencekunderne

Kæden bruger den internationale picnicdag til at brande sit nye udvalg af to-go-food samt en ny indpakning af maden.

Q8 starter nu en Facebook-kampagne, hvor kædens knap 36.000 følgere i Danmark skal udpege de smukkeste natursteder til en picnictur i landet. Anledningen er den internationale picnicdag, som fejres over hele verden og finder sted lørdag den 18. juni.

Facebook-følgerne deltager i en konkurrence i en konkurrence om en picnickurv hos deres lokale Q8-servicestation, når de uploader et billede.

- Vi oplever en stigende efterspørgsel på måltider af høj kvalitet. Derfor har vi udvidet vores madsortiment til at omfatte endnu flere sunde snacks, kvalitetskaffe fra Starbucks og fuldkornssandwich i en ny indpakning, der er let at tage med på farten. På den måde forsøger vi at være en hjælpende hånd på vejen for folk, der er på vej ud i det danske sommervejr, siger Jytte Wolff-Sneedorff, kommunikationschef hos Q8.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078