23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Herning-virksomhed scorer Carmen Electra

Den amerikanske topmodel er kendt blandt andet som Playboy-model, og nu skal hun reklamere for undetøj fra JBS.

Carmen Electra brød igennem som afklædt model i Playboy i 1990'erne, og senere landede hun en af hovedrollerne i tv-serien Baywatch. Nu skal hun sammen med fodboldspilleren Cristiano Ronaldo reklamere for en ny undertøjsserie fra Herning-virksomheden JBS.

Det skriver Herning Folkeblad.

Michael Alstrup, der er administrerende direktør i JBS, betegner det nye samarbejde som et scoop for virksomheden.

- Det kommer til at supplere hinanden rigtig godt, for det er de samme butikstyper, der køber Ronaldo-kollektionen, der nu også kan købe Carmen. Jo mere omsætning vi kan få igennem de samme systemer, desto mere interessant er det for både butikkerne og for os, siger han.

Han tilføjer, at målgruppen for den nye undertøjskollektion er kvinder i alderen 30-45 år, og at især hos dem er Carmen Electra et stort navn.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.139|instance-web01