23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunder kritiserer hudplejebutikkers aggressive salgsmetoder

Seacrest har etableret butikker i flere danske storcentre.

Hudplejekæden Seacrest får kritik for aggressive salgsmetoder i sine butikker, der ligger i Fisketorvet og Field's i København og i Kolding Storcenter.

Det skriver Jyllands Posten.

Butikkerne har unge sælgere stående uden for butikkerne for at kapre kunder, og når kunderne først er kommet ind i butikken, bliver de bombarderet med "særlige tilbud" fra chefen og andre salgsargumenter, fortæller en del mennesker på anmeldelsessitet Trustpilot.

En af de utilfredse kunder er Kirsten Jensen fra København, der fortæller til avisen om butikkens aggressive sælger:

- Hun sagde, at hun ville give mig et særligt tilbud på hele serien af produkter, hvis jeg lovede at bruge dem og sige, hvor de kom fra, når jeg fik komplimenter. Hun ville give mig to produkter gratis med, hvis jeg købte for 1.200 kr. Jeg sagde nej tak, men ude ved computeren dæmpede hun stemmen og sagde: "Hvis du lader være med at sige det til nogen, kan vi gå ind på min medarbejderkonto, så kan jeg give nogle rabatter". Jeg sagde igen nej tak og gik hjem med min dyre muddermaske.

Direktøren for de tre Seacrest-butikker Shay Ben Tolila siger, at han tager kritikken alvorligt. Han pointerer, at alle kunder kan få pengene tilbage, hvis de fortryder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03