23948sdkhjf

Ingen planer om måltidskasser hos Coop eller Meny

Måltidskassemarkedet er enormt og vinder omsætning hver dag, men alligevel tøver kæderne med at indføre et tilsvarende produkt.
Selv om måltidskassemarkedet om få år runder 1. mia. kroner i omsætning, og nærmest dag for dag tager bittesmå lunser af dagligvarekædernes markedsandele, har Meny taget et bevidst valg om at satse på de fysiske butikker og investere endnu mere i udvalg, produkter og betjening, skriver Dansk Handelsblad.

– Vi har taget et klart strategisk valg om, at vi investerer vores penge i butikkerne og fokusere på vores ferskvarerafdelinger, siger Martin Brinch Jöhncke, direktør for koncept og forretningudvikling i Meny.

Også hos Coop tøver man, selv om kommerciel direktør for Coop.dk Mad, Morten Viktor, fortæller, at markedet bliver vurderet som interessant, og at man har fulgt det i et stykke tid.

Læs mere hos Dansk Handelsblad (kræver abonnement): http://dhblad.dk/kaeder-toever-med-maalt...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219